Integraatiot puhepalveluille

Toteutamme puhelinvaihteiden integraatiot kaikkiin järjestelmiin. Asiakkaan tarpeiden mukaisesti.

Integraatiot


Puheludata saadaan tallennettua CRM ratkaisuun. Tuleva puhelu avaa esimerkiksi asiakaskortin, ja CRM järjestelmästä voidaan soittaa klikkaamalla puhelinnumeroa. Puhelut voivat hakea tietoja asiakkaasta CRM ratkaisusta tai vaikkapa asiakastiedolta, jolloin tietoja ei tarvitse päivittää useampaan paikkaan. Integraatiot ovat myös helposti räätälöitävissä.


Case Fennoa

Puheluliikenne integroitiin osaksi uutta järjestelmää.

Fennoa Oy on tammikuussa 2014 perustettu täysin kotimaisessa yksityisomistuksessa oleva yritys. Yrityksen tuote, Fennoa, on taloushallinnon kokonaisratkaisu tilitoimistoille ja heidän asiakkailleen. Fennoa sisältää useita eri toimintoja tehokkaana kokonaisuutena, jolla saavutetaan täysin saumaton yhteiskäyttö tilitoimiston ja heidän asiakkaidensa välille.

Keväällä 2019 Fennoa Oy otti käyttöön Live Agent-asiakaspalvelujärjestelmän, ja tarkoituksena oli saada myös puheluliikenne integroitumaan osaksi uutta järjestelmää. Ratkaisuksi valittiin GBC:n SIP-trunk.

"Pystymme palvelemaan asiakkaitamme paremmin, kun kaikki yhteydenottokanavat löytyvät yhdestä paikasta. Puheluliikenteen vieminen osaksi uutta järjestelmää sujui erittäin vaivattomasti GBC:n SIP-trunkin avulla ja asiakkaillemme tuttu vanha 010 yritysnumerommekin kääntyi ongelmitta aiemmalta operaattorilta GBC:lle. Äänenlaatu ja yleinen toimivuus on nyt erinomaista, selvästi parempaa kuin aiemmin käyttämässämme suuren operaattorin mobiilivaihteessa. Hintakin on kohdillaan.", kertoo Fennoan toimitusjohtaja Mikko Kalliovaara.

Asiakkaitamme


Buy now