Integraatiot puhepalveluille
Toteutamme puhelinvaihteiden integraatiot kaikkiin järjestelmiin. Asiakkaan tarpeiden mukaisesti.
Integraatiot
Puheludata saadaan tallennettua CRM ratkaisuun. Tuleva puhelu avaa esimerkiksi asiakaskortin, ja CRM järjestelmästä voidaan soittaa klikkaamalla puhelinnumeroa. Puhelut voivat hakea tietoja asiakkaasta CRM ratkaisusta tai vaikkapa asiakastiedolta, jolloin tietoja ei tarvitse päivittää useampaan paikkaan. Integraatiot ovat myös helposti räätälöitävissä.
- Salesforce
- Live Agent
- FreshDesk
- Dynamics
- ZenDesk
- PipeDrive
- Odoo ERP
- Jira Service Desk
Case Fennoa
Puheluliikenne integroitiin osaksi uutta järjestelmää.
Fennoa Oy on tammikuussa 2014 perustettu täysin kotimaisessa yksityisomistuksessa oleva yritys. Yrityksen tuote, Fennoa, on taloushallinnon kokonaisratkaisu tilitoimistoille ja heidän asiakkailleen. Fennoa sisältää useita eri toimintoja tehokkaana kokonaisuutena, jolla saavutetaan täysin saumaton yhteiskäyttö tilitoimiston ja heidän asiakkaidensa välille.
Keväällä 2019 Fennoa Oy otti käyttöön Live Agent-asiakaspalvelujärjestelmän, ja tarkoituksena oli saada myös puheluliikenne integroitumaan osaksi uutta järjestelmää. Ratkaisuksi valittiin GBC:n SIP-trunk.
"Pystymme palvelemaan asiakkaitamme paremmin, kun kaikki yhteydenottokanavat löytyvät yhdestä paikasta. Puheluliikenteen vieminen osaksi uutta järjestelmää sujui erittäin vaivattomasti GBC:n SIP-trunkin avulla ja asiakkaillemme tuttu vanha 010 yritysnumerommekin kääntyi ongelmitta aiemmalta operaattorilta GBC:lle. Äänenlaatu ja yleinen toimivuus on nyt erinomaista, selvästi parempaa kuin aiemmin käyttämässämme suuren operaattorin mobiilivaihteessa. Hintakin on kohdillaan.", kertoo Fennoan toimitusjohtaja Mikko Kalliovaara.
Koti Puhtaaksi Oy
"Sujuva kommunikaatio tuo kasvua ja säästöjä" - Case Koti Puhtaaksi - Suomen paras työpaikka
Koti Puhtaaksi Oy on vuonna 2011 perustettu kasvava, kunnianhimoinen ja nuorekas perheyritys, jonka palveluna on nimensä mukaisesti kotisiivous. Yrityksen toimialueita ovat Pirkanmaa, Pääkaupunkiseutu, Keski-Uusimaa, Oulu, Turku ja Jyväskylä. Koti Puhtaaksi Oy on palkittu Suomen parhaaksi työpaikaksi ja Euroopan 9. parhaaksi työpaikaksi, sekä Euroopan parhaaksi siivousalan työpaikaksi.
Yhteistyömme puhelinjärjestelmien osalta on kestänyt jo vuosia. Tänä aikana Koti Puhtaaksi Oy on kasvanut moninkertaisesti työllistäen jo lähes 300 siistijää ja muuta henkilöstöä. GBC:n hartiat leventyivät vuonna 2021 sen liittyessä osaksi Somic ICT-konsernia. Puhelinjärjestelmää on kehitetty jatkuvasti muuttuvien tarpeiden mukaan. Sisääntulevien puheluiden osalta hyödynnetään valikkorakennetta, jonka avulla puheluita ohjataan oikeaan paikkaan asiakaspalveluun ja myyntiin. Asiakaspalvelujärjestelmässä hyödynnetään integroitua SIP-trunkkia puheluiden vastaanottamiseen ja ulossoittamiseen, jolloin puhelut saadaan automaattisesti kohdistettua oikealle asiakkaalle ja oikeaan tikettiin. Tekstiviestejä voidaan lähettää sekä yksittäin että kampanjoina asiakaspalvelujärjestelmästä ja CRM:n liiditietokannasta integraatioita hyödyntäen.
"Nopeasti kasvana yrityksenä meille on ollut tärkeää, että yhteistyömalli on ollut ketterä ja joustava alusta lähtien", sanoo Koti Puhtaaksi Oy:n kehitysjohtaja Henri Haho. "Volyymien kasvaessa osaavan kumppanin merkitys korostuu ja mahdollistaa voimakkaan kasvun, kun ei itse tarvitse selvittää jokaista asiaa."
"Olemme kasvaneet jo kolme vuotta tasaisesti noin 50-70% vuodessa ja se on mahdollistunut mahtavien kumppaneiden avulla."
Tutustu tarkemmin Kotipuhtaaksi toimintaan www-sivuilla: https://www.kotipuhtaaksi.fi/