GBC Networks tausta

Ulkoistettu vaihteenhoito

Kokonaispalvelut

Ylivuotopalvelut

Ulkoistettu vaihteenhoito

Palvelukokonaisuuteemme kuuluu myös ulkoistettu vaihteenhoitopalvelu.

Ratkaisussamme voitte vapauttaa resursseja vaihteenhoidostanne. GBC:n ulkoistettu vaihteenhoitopalvelu on liitettävissä kaikille asiakkaillemme sekä uusille asiakkaille. Vaihteenhoidon siirtäminen auttaa asiakkaamme organisaatiota keskittymään oman ydinliiketoimintansa toteuttamiseen.

Jokainen ratkaisu räätälöidään palvelemaan asiakasta parhaalla mahdollisella tavalla. Tavoitettavuuspalvelu voidaan rakentaa ylivuotona tai keskitettynä kokonaisratkaisuna

- Lähtökohtana ulkoistaa kaikki kutsunumeroon saapuneet puhelut palveluumme
- Ulkoistettu vaihteenhoito välittää puhelut oikeille henkilöille ja ryhmille sekä ottaa vastaan soittopyynnöt
- Normaalipalveluaika arkisin klo 07 – 20. Palveluun on lisättävissä lisäpalveluna myös viikonloloput
- Yleisimmät kulunvalvontajärjestelmät on lisättävissä palveluun lisäpalveluna
- Palvelusta toimitetaan kuukausittaiset raportit; mm. jokaisen puhelun ajankohta, vastausnopeus, kesto ja kohde. Haluttaessa raportit saa osasto- tai kustannuspaikkakohtaisesti eriteltyinä
- Yrityksellä on käytössään sähköinen puhelinluettelo, johon poissaolot, ym. organisaation tiedot on helppo päivittää
-Palvelu toteutetaan ohjaamalla asiakkaan vaihteeseen tulevat puhelut viivästetysti tai välittömästi yleisen puhelinverkon kautta vastausjärjestelmään
-Peruspalvelukielet ovat suomi, ruotsi ja englanti -Jokaiselle asiakasyrityksellemme valitaan tarvittava määrä vastuuvaihteenhoitajia, jotka perehtyvät asiakkaan organisaatioon
FinlandEnglish