Salesforce puhelinjärjestelmä integraatiot
Toteutamme Salesforce integraatiot puhelinjärjestelmäämme.
Ratkaisussa on Web -pohjainen ohjelmistopuhelin kullakin työasemalla, Salesforce osaa keskustella ohjelmistopuhelin clientin kanssa, ja komentaa sitä. Ohjelmistopuhelin ottaa yhteyden GBC:n palvelimelle ja keskustelee SIP:llä.
Lisätietoa yritysmyynnistämme puh. 09 3478 3660
- Sisään tuleva puhelu avaa kontakti tiedon ja siihen voi vastata käyttämällä softphonea.
- Click to Dial Salesforcessa olevat puhelinnumerot ovat muuttuneet linkeiksi, ja niistä voi soittaa suoraan.
- Kaikki puhelut kirjaantuvat lokiin ja asiakkaan alle.
- Puhelun ollessa käynnissä voidaan selailla Salesforce sivustolla eri välilehtiä ilman että puhelu katkeaa. (nkonsole)
- Puhelunvälitys välipuhelulla ja ilman.
- Puheluiden nauhoitus paikallisesti, jolloin nauhat voidaan tallentaa verkkolevylle ja linkki kirjoittaa soiton yhteydessä Salesforce järjestelmään
- Click to Dial Salesforcessa olevat puhelinnumerot ovat muuttuneet linkeiksi, ja niistä voi soittaa suoraan.
- Kaikki puhelut kirjaantuvat lokiin ja asiakkaan alle.
- Puhelun ollessa käynnissä voidaan selailla Salesforce sivustolla eri välilehtiä ilman että puhelu katkeaa. (nkonsole)
- Puhelunvälitys välipuhelulla ja ilman.
- Puheluiden nauhoitus paikallisesti, jolloin nauhat voidaan tallentaa verkkolevylle ja linkki kirjoittaa soiton yhteydessä Salesforce järjestelmään