GBC Dialer mobiilivaihde

GBC Dialer ja mobiilivaihde

Yhdistää langattomasti

Puhelujen tallennus

Puhelujen tallentaminen

Yrityksen puhelut voidaan nauhoittaa helposti ja keskitetysti ilman erillisiä soitonsiirtoja tai puhelukustannuksia.

Mistä puhelut voidaan tallentaa?

Yrityksen numeroon tullut soitto TLA numerolla 09,02.., 010, 02..,0600, 0800 tai matkapuhelinnumeroon tullut soitto 040, 050 jne. Matkapuhelinnumero voidaan ottaa käyttöön yrityksen päänumerona Puhelu voidaan tallentaa riippumatta päätelaitteesta. Matkapuhelimesta soitetut puhelut voidaan nauhoittaa

Miksi puheluita tallennetaan?

Sopimuksen tai kaupan todentaminen Viranomaismääräys Palvelun laadun tarkkailu ja kehittäminen

Miksi GBC:n ratkaisu:

Laatu on tärkeää ja sen takia tallennus tehdään aina GBC:n palvelimilla eikä puhelimissa. Tallennuksiin on pääsyoikeudet vain asianosaisilla. Tallenteet säilytetään sen ajan, kun asiakkaalla on GBC:n palvelu käytössä.

Nauhoitukset voidaan tallentaa asiakkaan palvelimelle tai integroida CRM ratkaisuun. GBC:n palvelimet ovat kaikki Suomen rajojen sisäpuolella, eikä puheluiden nauhoituksia tallenneta Suomen rajojen ulkopuolelle, muuten kuin asiakkaan pyynnöstä.

FinlandEnglish