GBC Mobiilivaihde tausta

GBC Connect - Contact Center

Asiakaskokemus kuntoon monikanavaisella asiakaspalvelulla

GBC Connect – Contact Center



Asiakkaan kokemus syntyy aina palvelusta. Oli kyse sitten B-to-B tai B-to-C palvelusta asiakkaat haluavat nykyään palvelua haluamastaan kanavasta heille sopivaan kellonaikaan. Yrityksellä tämä mahdollistaa monia tapoja saada yhteydenottoja ja sitä kautta enemmän asiakkaan kanssa kohtaamisia. Samalla asiakas kokee saavansa parempaa palvelua.

Eri kanavista saapuvia yhteydenottoja hallitaan monikanavaisessa asiakaspalvelussa, joka kokoaa yhteydenotot yhteen järjestelmään. GBC Connect – Contact Center mahdollistaa puhelujen, Chatin, sähköpostien sekä tekstiviestien hallinnan yhdestä näkymästä.

GBC Connect (webRTC) on välitys- ja puheluiden seurantaympäristö, joka toimii Google Chromella. Asiakkaan puolelta käyttöönotto ei vaadi asennuksia, koska se toimii suoraan internet selaimelta.

Ohjelmiston ominaisuuksia:
– Soitto ja vastaanotto. Saapuvassa puhelussa ponnahdusikkuna, josta puheluun vastaaminen.
– Välitä puheluita suoraan GBC Dialer ja GBC Connect käyttäjille tai luettelon kontakteille
– Haku; GBC Dialer, GBC Connect sekä puhelinluettelosta
– Linjatilat GBC Dialer käyttäjiltä sekä muilta GBC Connect agenteilta
– Keskitetty puhelinluettelo. Saapuvassa puhelussa soittajan tiedot.
– Vastaamattomien puhelujen hallinnointi ryhmänumeroista GBC Dialer ja GBC Connect käyttäjien välillä



GBC Connect



FinlandEnglish