Usein kysytyt kysymykset ja käyttöoppaat

Alla vastauksia usein meiltä kysyttyihin kysymyksiin. Jos et löydä vastausta, niin ota rohkeasti yhteyttä meihin sähköpostilla tai soittamalla.

 

Toimiiko teidän vaihderatkaisu jos internet-yhteys ei toimi?

Kyllä, Kaikkiin vaihderatkaisuihin linkitetään automaattiseksi ”failure routeksi” asiakkaan mobiilipuhelimet.

Meillä on 24M internet yhteys, voiko samaa yhteyttä käyttää käyttää IP -Puhelimissa? Meillä on tarve 10:lle puhelimelle.

Voit käyttää samaa yhteyttä. Yksi puhelu vie kaistaa 64 Kb/s, joten viidelle yhtäaikaiselle puhelulle kaista riittää varmasti. Suosittelemme kuitenkin tarkistamaan ulospäin lähtevän liikenteen tason. ADSL -nopeuksilla voimme toteuttaa max 3M. Kymmenelle käyttäjälle suosittelemme kuitenkin SHDSL 10M yhteyttä.

Eikö lankapuhelimista ole kallista soittaa matkapuhelimiin?

Voimme paketoida yrityksenne lanka ja matkapuhelimet yhdeksi toiminnalliseksi kokonaisuudeksi, jolloin soitot matkapuhelimiin saadaan huomattavasti edullisemmaksi, kuin perinteisissä ISDN -vaihderatkaisussa.

Soitamme paljon Jenkkeihin ja Kiinaan, paljonko puhelunne maksavat?

Kiina ja Yhdysvallat hinta 0,06 eur/min riippumatta soitatteko lankaan tai matkapuhelimeen.

Puhelimen näytössä lukee NR, mikä vikana?

Puhelin ei ole rekisteröityneenä GBC:n puhepalvelimelle. Käynnistä puhelin uudelleen ottamalla virtajohto irti ja kytkemällä se takaisin. Puhelin käynnistyy uudelleen noin minuutissa.

Puhelimen ääni kuuluu hiljaa, miten saan nostettua voimakkuutta?

Snom Puhelimessa on volume näppäin. Nosta luuri ylös ja säädä voimakkuutta volume näppäimestä. Mikäli mikin taso vaikuttaa liian hiljaiselle, voit mennä puhelimen hallintasivustolle ja säätää voimakkuutta. Mikäli kaipaat enemmän apua soitathan GBC:n tekniseen tukeen 07500 312 430.

Miten kirjaudun Snom puhelimen hallintasivustolle?

Paina Snom puhelimesta help näppäintä ja valitse navigointi näppäimellä IP -osoite. Kirjoita https:// ja ip osoite. Kirjaudu puhelimeen sisään. Mikäli olet hukannut salasanat kysy ne teknisestä tuesta.

Voimmeko pitää vanhan yritysnumeroinnin teidän puheratkaisussa?

Kyllä voitte. Kaikki TLA -suunnat esim. 09 ja 03 ovat siirrettävissä palveluumme. Myös valtakunnalliset yritysnumerot voidaan siirtää palveluun esim. 010 tai 020.

Snom -puhelimen näytöllä lukee DND, mitä se tarkoittaa?

Snom -puhelimessa on näppäin DND, joka tarkoittaa do not disturb, eli elä häiritse. Toiminnon ollessa päällä puhelin ei ota vastaan puheluita. Voitte kytkeä palvelun pois päältä painamalla näppäintä uudelleen.

Voiko teidän palveluita jälleenmyydä?

Olemme toimittaneet White Label -ratkaisuja avaimet käteen -periaatteella usealle eri jälleenmyyjälle. GBC Networks hoitaa tarvittaessa; asiakaspalvelun, laskutuksen sekä toimitukset. Jälleenmyynti IP -vaihderatkaisuihin on hinnoiteltu erittäin kilpailukykyiseksi ja kannustavaksi. Asiakaskunnan kasvaessa palvelujen hinnat myös alenevat.

FinlandEnglish